Elektryczne rowery trekkingowe BH Bikes

Rower elektryczny trekkingowy BH Bikes Revo Diamond ER406

Rower trekkingowy elektryczny BH Bikes Diamond ER406 

Niewidzialny elektryk rower trekkingowy z kołami 28” to połączenie niemieckiej technologii wspomagania - centralny silnik Brose, z hiszpańskim temperamentem - bateria dyskretnie wbudowana w ramę roweru. Pojemność 500 Wh pozwala na przejechanie 105 km z jednego ładowania. Zdejmowany panel sterowania LDC (nie zostawiasz go z rowerem ale bierzesz z sobą). Dostępny w rozmiarze MD (wzrost 165-177 cm)   i LA (wzrost 175-189 cm)
Ten rower sprowadzamy wyłącznie na zamówienie - czas realizacji 5-8 dni.
Cena 15 400 zł  > link do sklepu

Gwaracja: dożywotnia
Rowery BH Bikes objęte są dożywotną gwarancją na wady materiałowe i produkcyjne. pod nst. warunakmi: > http://www.bhbikes.com/web/es/soporte-y-garantias/garantia-de-por-vida-bh.html?lang=en


BATERIA
Bateria może być ładowana bezpośrednio poprzez port wbudowany w ramie lub bezpośrednio po wymontowaniu z ramy.  Możliwe szybkie ładowanie do 80% pojemności w 1,5 godziny. Zasięg do 105 km.




Trwałość baterii
100 % pojemności do do 500 cykli ładowania (<30.000km). Po tych 500 cykli pojemność może spaść maksymalnie 20%.

 

 

 

 

 

 

BMS Automatyczna opieka nad baterią
Baterie ma wbudowany wysoce skuteczny system kierowania baterią BMS (Battery Management System) który zapewnia kontrolowane zużycie energii i wydłużenie okresu użytkowania baterii w przypadku gdy nie jest ona używana przez dłuższy czas. Tryb głębokiego uśpienie jest automatycznie aktywowany i pozwala, że bateria naładowana tylko 10% może być przetrwać 400 dni.   

   

 

Bateria może być ładowana przez gniazdo zamontowane w ramie roweru lub bezpośrednio po wymontowaniu z ramy.

 

 

BROSE MOTOR 250W
To lekki, kompaktowy silnik przekładniowy zbudowany ze stopu magnezu i aluminium z niezwykle trwałym karbonowym pasem transmisyjnym, który gwarantuje cichy silnik. Silnik centralny jest zintegrowany z ramą roweru tak aby był jak najmniej zauważalny. To zastosowanie konwencjonalnego sytemu przerzutki oraz bezoporową jazdę w trybie bez wspomgania. Posiada manetkę umożliwiającą przyspieszenie do 6km/godzinę.

Centralny silnik Brose ograniczoną do 25 km/h, daje moment obrotowy do 90 NM i wydajności od 75% do 82% zależnie od prędkości.

SILNIK
Silnik posiada trzy czujniki: kadencj (ilości obrotów korby na minutę), momentu obrotowego i prędkości.
Czujniki te są w pełni zintegrowane z silnikiem - zapewniają szybką i dokładną reakcję na pracę pedałami zapewniając  precyzyjne i efektywne wspomaganie bez zbędnego szarpnięcia.
Stopnie wspomagania: Eco 1:07   Standard: 1:1,5   Sport: 1:2,4   Boost 1:3.2

ZDEJMOWANY WYŚWIETLACZ LCD 
•Informacja o aktualnym zasięgu przy danym stopniu wspomagania, pojemność baterii w %, czas jazdy, prędkość, łączny dystans podróży.
•Wybór stopnia wspomagania tryb (eco, standard, sport i przyspieszenie)
•Przełącznik świateł wł/wył. 
•Accelerator do 6 km/h.
•Ustawianie rozmiaru koła oraz przełączanie km/mile.

 

Waga: 26kg
Rama: Sport Alloy 28"wewnętrzne prowadzenie przewodów
Widelec: SR Suntour CR8V HLO
Mostek: EMOTION AUTO ADJUSTABLE
Stery: Półzintegrowane 1" 1/8
Klamkomanetki: Shimano Revo
Przerzutka tył: SHIMANO NEXUS 8SP
Korba: FSA 44T
Kaseta: Shimano 18T
Łańcuch: SHIMANO HG40
Hamulce przód: Magura Hydraulic HS-11
Hamulec tył: Magura Hydraulic HS-11
Opony: Schwalbe Marathon 700x38C
Siodełko: Selle Royal Freeway gel
Sztyca podsiodłowa: Alloy 31,6
Bateria: 500Wh
Napęd: Brose central motor (250W)

 


 

Rower elektryczny trekkingowy BH Bikes Revo Diamond ER416

 

Rower trekkingowy elektryczny BH Bikes Revo ER416 

Niewidzialny elektryk rower trekkingowy z kołami 28” to połączenie niemieckiej technologii wspomagania - centralny silnik Brose, z hiszpańskim temperamentem - bateria dyskretnie wbudowana w ramę roweru. Pojemność 500 Wh pozwala na przejechanie 105 km z jednego ładowania. Zdejmowany panel sterowania LDC (nie zostawiasz go z rowerem ale bierzesz z sobą). Dostępny w rozmiarze MD (wzrost 165-177 cm)   i LA (wzrost 175-189 cm)
Ten rower sprowadzamy wyłącznie na zamówienie - czas realizacji 5-8 dni.
Cena 15 400 zł  > link do sklepu

Gwaracja: dożywotnia
Rowery BH Bikes objęte są dożywotną gwarancją na wady materiałowe i produkcyjne. pod nst. warunakmi: > http://www.bhbikes.com/web/es/soporte-y-garantias/garantia-de-por-vida-bh.html?lang=en 


BATERIA
Bateria może być ładowana bezpośrednio poprzez port wbudowany w ramie lub bezpośrednio po wymontowaniu z ramy.  Możliwe szybkie ładowanie do 80% pojemności w 1,5 godziny. Zasięg do 105 km.

 




Trwałość baterii
100 % pojemności do do 500 cykli ładowania (<30.000km). Po tych 500 cykli pojemność może spaść maksymalnie 20%.
 

 

 

 

 

 

BMS Automatyczna opieka nad baterią
Baterie ma wbudowany wysoce skuteczny system kierowania baterią BMS (Battery Management System) który zapewnia kontrolowane zużycie energii i wydłużenie okresu użytkowania baterii w przypadku gdy nie jest ona używana przez dłuższy czas. Tryb głębokiego uśpienie jest automatycznie aktywowany i pozwala, że bateria naładowana tylko 10% może być przetrwać 400 dni.    

 

Bateria może być ładowana przez gniazdo zamontowane w ramie roweru lub bezpośrednio po wymontowaniu z ramy.

 

 

 

 

BROSE MOTOR 250W
To lekki, kompaktowy silnik przekładniowy zbudowany ze stopu magnezu i aluminium z niezwykle trwałym karbonowym pasem transmisyjnym, który gwarantuje cichy silnik. Silnik centralny jest zintegrowany z ramą roweru tak aby był jak najmniej zauważalny. To zastosowanie konwencjonalnego sytemu przerzutki oraz bezoporową jazdę w trybie bez wspomgania. Posiada manetkę umożliwiającą przyspieszenie do 6km/godzinę.

 

Centralny silnik Brose ograniczoną do 25 km/h, daje moment obrotowy do 90 NM i wydajności od 75% do 82% zależnie od prędkości.

SILNIK
Silnik posiada trzy czujniki: kadencj (ilości obrotów korby na minutę), momentu obrotowego i prędkości.
Czujniki te są w pełni zintegrowane z silnikiem - zapewniają szybką i dokładną reakcję na pracę pedałami zapewniając  precyzyjne i efektywne wspomaganie bez zbędnego szarpnięcia.
Stopnie wspomagania: Eco 1:07   Standard: 1:1,5   Sport: 1:2,4   Boost 1:3.2

ZDEJMOWANY WYŚWIETLACZ LCD 
•Informacja o aktualnym zasięgu przy danym stopniu wspomagania, pojemność baterii w %, czas jazdy, prędkość, łączny dystans podróży.
•Wybór stopnia wspomagania tryb (eco, standard, sport i przyspieszenie)
•Przełącznik świateł wł/wył. 
•Accelerator do 6 km/h.
•Ustawianie rozmiaru koła oraz przełączanie km/mile.



Waga: 26kg
Rama: Sport Alloy 28"wewnętrzne prowadzenie przewodów
Widelec: SR Suntour CR8V HLO
Mostek: EMOTION AUTO ADJUSTABLE
Stery: Półzintegrowane 1" 1/8
Klamkomanetki: Shimano Revo
Przerzutka tył: SHIMANO NEXUS 8SP
Korba: FSA 44T
Kaseta: Shimano 18T
Łańcuch: SHIMANO HG40
Hamulce przód: Magura Hydraulic HS-11
Hamulec tył: Magura Hydraulic HS-11
Opony: Schwalbe Marathon 700x38C
Siodełko: Selle Royal Freeway gel
Sztyca podsiodłowa: Alloy 31,6
Bateria: 500Wh
Napęd:

Brose central motor (250W)